Leoparty

Alla inlägg under oktober 2010

Av leoparty - 28 oktober 2010 00:47

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade xD Har inte riktigt orkat,jag latat mig lite.

Idag har jag bara sovit och tittat på tv. Har inte gjort ett handtag. Kollat blocket, Facebook, Facebook, Blocket, Blocket och Facebook. Heheh, lite av en facebook-nörd ja jag vet.


Såg på bonde söker ligg idag xD Det var inte lika skrattroligt som det brukar men intressant att se på. Helt otroligt att det finns människor som vill dejta så. Jag personligen skulle aldrig någonsin ställa upp. Tänk och ha en kamera upptryckt i arslet då jag blev ihop med William xD Nej tack. Men vi alla är ju olika. Bönderna och deras dejter gör det bra.

Kände att jag blev bra sugen på sol och värme då jag såg programmet. Det såg så mysigt ut att grilla och sitta på en filt och äta ute i sommarvärmen åhh .

Men nu får vi ju sikta mot jul istället :)

Tyvärr är det inte så mkt snö här än, men när den kommer blir det skoter och det är en stor fördel med vintern ;P


Nu ska jag sova. Skola imorgon antar jag J

Gnatti

Av leoparty - 24 oktober 2010 16:20

SHHIIIIIIT ;O Det är ju fan söndag redan ... så känner jag idag. De där dryga dagarna mån-tors går låååååångsamt så fucking långsamt. Men helgen då? Ja, den vet man knappt av.


Jag har fått kladdkaka noja XD Har bakat 3 st. den här helgen. xD Jag kommer nog gå upp i vikt typ.


Igår var vi på middag hos Williams moster. Det var mysigt och gott som tusan.


nu ska vi snart tbx till Östersund med bussen:)



Av leoparty - 23 oktober 2010 00:14

Yeay jag lever :) Jag överlevde skolan en HEL vecka till ;O Otroligt! Jag känner mig så duktig ;) Har sovit skönt idag tack i lov. William har sovit också, det var kanske därför jag fick min sömn. xD


Idag har jag varit på min praktikplats Cubus. Jag har jobbar på bra idag ;) Jag har hängt upp massor av kläder idag. Ganska kul faktiskt, jag gillar det. Ja, jag vet att jag är udda. Tycker om att packa upp kläder ur kartoger och hänga upp dom. Det är typ sån jag är xD


Jag träffade även boonkas på stan vid lunch. Åt min macka på gamla subway och surrade vilt om allt o inget med henne. Sen blev det  buss efter pratiken. Det var skönt att sova med nallen i bussen :) När vi kom hem till Aspby så tog vi en bilsväng till Fahlen och köpte dricka på vägen hem. Det var meningen att vi skulle baka kladdkaka och dricka dricka till Idol men det blev för sent såklart. Det tog 100 år för kladdkakan att bli klar och då var ju såklart Idol slut. Missade hela skiten men skit samma. Jag lever. Viktigast av allt var förra årets idol ;)


Nu ska jag köra hem en kompis till Jimmi (Williams lillebror).  Sen blir det fredagsmys med älsklingen<3<3


Imorgon ska jag fan mig plugga och sen har vi blivit bortbjudna på middag till Williams moster. Så god mat och plugg är vad som gäller imorgon. OCH SOVMORGON!! ;D Härligt!


Gnatti!

Av leoparty - 21 oktober 2010 23:33

  


     

Lite smått och gott som jag köpte på stan idag :)


Av leoparty - 20 oktober 2010 19:00

Beroende av facebook? hahaa, tror fan att jag är det på allvar. xD Det första jag gör då jag klickar upp Internet är att kolla in facebook. Jag är nog lång ifrån ensam. Nästan alla jag känner  har facebook. Det är ju bra med facebook för man ska kunna ha bra koll och kontakt med de vänner som bor 20 mil ifrån Östersund :)


Igår var jag med Kattis och hon skulle köpa ett marsvin så vi åkte en sväng till Lill-änge och köpte en sötgnagare. Asså jag tycker jätte mkt om djur men marsvin, kaniner, råtter och sånt luktar så sjukt mycket. Jag kände då vi hade köpt marsvinet vad jag saknar katter. Längtar sjukt mycket efter katten som jag och William ska skaffa.<3


Imorse försov jag mig såklart -.-´ kom till skolan vid tolvtiden. Jag har inga spännande händelser att berätta om. Nu ska jag iaf se bonde söker fru ;P

  




...

Av leoparty - 18 oktober 2010 20:58

Ohh vad ska jag säga? ... Sjuuukt jävla lej.


Vill bara säga en sak till 1 person, ge fan i att härmas :S blir tokig. Du kommer aldrig kunna se ut som jag, vara som jag eller bli som jag. Jag är en egen person, jag är jag och du är du.. Ok?. Jag är bra att skita i sådana saker men idag, inte rätt dag eller rättare sagt kväll att komma hem till och se då man loggar in på facebook. -.-´ orka.


Idag hade vi skolfotografering :) åhhh herregud tur att katalogen är ca. 200 sidor med typ fyra klasser på varje A4 så man bara är en i mängden xD

Imorgon ska jag och älsklingen fotas :) Kul att man får göra så i år.


Älsklingen och jag firar 2 år och 4 mån idag. Tiden går fort, så otroligt fort<3 Vi var ner på stan och åt mat. Det är så värt det, så mysigt, ensamma.<3 Sen drog vi hem och såg på film. Superbad ;) En jätte bra film xD Har sett den ca. 12 - 13 gånger.

Nu ska jag sattsa hårt för skolan eller rättare sagt ta mig i kragen och orka igen. Jag ska klara det här! Jag vill så gärna. Men kommer jag att orka? Det vettefan :S Får se hur det går med allt.


Gnatt !


Av leoparty - 17 oktober 2010 13:48

Gomorron gott folk ;P Nu sitter jag halvdöd vid bordet med en knut på huvudet och gäspar. Somnade vid fyratiden i natt. Jag och William såg på "Sex and The City" och hostade ikapp. Simon låg på golvet och snarkade som en gris xD

Igår hände det inte speciellt mkt. Inget överdrivet roligt iaf.  XD Det bästa som hände igår var när jag och älsklingen låg och tittade på film :)<3 Myspysigt.


Läste nyss en annan blogg om en tjej som berättade hur det gick till då hennes bebis föddes. Fan vad rädd man blir :O Ska jag någon gång i framtiden gå igenom det? Läskigt värre. Det är nog värt det, absolut men rädd blir man ju.

Nu kanske jag inte behöver oroa mig, men förr eller senare lär det ju hända, får man ju hoppas :)


Idag är det den 17 oktober, Kattis fyller 18 ;P STORT grattis till henne :) <3

Igår spelade Erik Grönwall med H.E.A.T i Tyskland, första giget. Spännande att se om det kommer några bilder.


Imorgon har William och jag varit ihop i 2 år 4 mån<3 Får se om det blir ut och äta om vi har råd eller om det blir romatik hemma istället<3

Imorgon har vi skolfoto på skolan. Spännande :P


Idag ska jag diska, se film, se på tv, ta en promenad och plugga :)





Ovido - Quiz & Flashcards