Leoparty

Alla inlägg under oktober 2011

Av leoparty - 26 oktober 2011 20:13


Nu blir det en oväntad härlig utgång med Lina o Vic och Vics klass ;) Ha en skön kväll alla underbara!




  


Taio cruz nya ;)



Av leoparty - 26 oktober 2011 13:50

Hahhah fyfan vad lättroad jag e x) Sitter och har ashög volym för att väcka björnen som fortfarande sover. Fyfan vad kul. Som sagt lättroad man e ;) har nu suttit och lyssnat på alla möjliga störande låtar men som sagt björnen sover och det verkar vara svårt att få upp han ur sängen -.-´ och klockan är ju fan två..


När jag tog min morgoncigg satt jag och tänkte på snö, åhhh vad jag vill att det ska snöa. Längtar som fan efter att få köra skotern i fint väder, lagomt kallt och sen grilla och dricka varm choklad och sen åka hem för att fastna i tre meter snö x) Fan vad jag vill ha vinter nu. Snälla någon ge mig vinter ;P






Den här låten påminner mig om förra vintern.

Stackars jag som har fått vinterfnatt xD



Nu blir det frukost med Sonny sen blir det stan när björnen har vaknat.

Puss till er!

<3



Av leoparty - 25 oktober 2011 23:27

Den här dagen är egentligen helt fantastisk<3 Fick ett glädjebesked idag och fan vad underbart, hoppas verkligen att turen håller i sig nu. Fan vad det känns skönt, lite chockad än måste jag säga det är så fantastiskt<3


I dag har jag fixat ihop en tårta och den här gången sjönk den inte ihop och blev en smet x) Tack o lov. Bjöd mina fina tjejer på tårta och vi har haft en riktig mysig kväll och bara degat framför tvn och snacka lite halloween. Hihi imorgon blir det Hobby-boden och handla lite grejor ;D Ska bli kul o se hur vi kommer se ut på fredag. Jag vågar knappt tänka hur fan man kommer se ut men jag hoppas på att det kommer bli bra.

Jag har även lyckats köpa två biljetter idag. En till Halloween-festen på fredag och den andra är till Magnus Betners stand up i Östersund den 8 Mars och jag längtar så jag håller på dö. Snygg Betner i Östersund det är fan mej inget man får missa.


  

Här är en bild på tårtan jag fixad ihop idag ;P Fan vad kul det är, vill bara mera tårta. Ingen som vill ha en tårta? :P



  

En snygg biljett till den efterlängtade fredagen som snart är här och fytusan vad jag längtar. Snälla jag vill ha fredag nuuuuu. Och snygg Daniel Adams Ray kommer ju, åhhh :')



 


Nu ska jag ta och fika o umgås med William o Sonny som har gått ända från Ås som är här på besök :) Sen blir det sängen och läsa lite kändisskvaller från Bild, hihi.

Puss till er! <3










Av leoparty - 25 oktober 2011 00:59

Har en aning ångest idag... känns ju inte så bra. Hoppas att allt kommer bli bra en vacker dag..

Dagen i sig har varit ganska skön ändå. Har varit med William, Sonny och Simon och bara slöat framför tvn. Sen har vi gotta oss med god onyttig mat och massor av godis. 

Imorgon blir det stan och sen baka tårta hade jag tänkt :D Tänkte bjuda några underbara människor på tårta<3<3


Godnatt på er!

<3

 



Har hittat min nya favvo-låt!! Fyfan vad jag verkligen älskar den här låten. Börjar redan nu bli pepp inför fredag, inte bra alltså. Kommer ha peppat sönder mig själv innan fredag. 

Av leoparty - 23 oktober 2011 18:51

Har haft en awesome helg med Vic i Mattmar. Helgen har varit väldig lugn och det var faktiskt otroligt skön att bara ta det lugnt för en gångs skull :-) Ska ju faktiskt inte ta det lika lugnt på fredag. Då är det Halloween-partaj på Olles och då fan ska det bli till o festa ;)

Idag har jag och Vic varit i Åre på en tripp, det var mysigt. Synd att de flesta affärer vara stängd bara. Får väl ta en tripp dit snart igen, förhoppningsvis är det öppet då. Då ska jag köpa en mysig mössa och Åre choklad.

Nu blir det julmust, pepparkakor och Gustavsson 3 trp. Måste ju inviga lite jul för alla f*cking affärer har ju redan börjat med det trots att det är typ 2 månader kvar. Får ju inte ligga efter heller ;O Märkte idag på Ica Maxi att det fanns ett stort bord med julsaker och ett pyttelitet med Halloween saker. Vad är det??


Nu ska jag bara ta o väcka denna söta människa sen blir det fikamys :) <3

 



Hatar ändå att jag ÄLSKAR denna låt. Den är så j*vla skön bara.



Av leoparty - 21 oktober 2011 01:18

 

Kolla vilken mumsig tårta jag och William har bakat ikväll :) Det är faktiskt min första tårta :-) Känner mig faktiskt lite stolt ändå för att vara den första :D Så i morgon blir det tårta och kaffe för bästa Ann kommer till Östersund och hälsar på<3


I dag har jag varit på stan och fikat med Sonny och William och sen blev det Ås med grabbarna och spela Guitar Hero och tusan vad jag sög på det. Tror nästan jag borde ta och tjuvträna lite så man kan slå någon åtminstone.

Efter besöket i Ås tog jag William bussen till Willys och sen var vi fast där ute i kylan för bussarna går inte lika ofta runt 9 på kvällen. Fyfan, kände verkligen att jag ville flytta utomlands på allvar då. Men jag älskar ju faktiskt skoter, hur skulle jag kunna leva utan det? :O xD Det skulle inte gå.



Nu ska jag ta och sova för imorgon ska jag försöka ta mig till sjukgymnasten.

Och i morgon kväll följer jag nog med underbara Vic till Mattmar och stannar där över helgen. Ser fram emot en mysig helg med underbara människor<3



Av leoparty - 18 oktober 2011 22:01

Idag har jag roat mig på stan med Sonny. Var en sväng på Hobby-boden och det syns ganska tydligt att det snart är Halloween :D Längtar som fan. Undra vad man ska klä ut sig till. Några tips? Funderar på att klä ut mig till en sträng poliskvinna eller en död ängel. Får se vad det blir men kul kommer det bli, längtar jue.


Träffade min fina Victoria idag<3 Har inte sett henne på minst en vecka eller vad det är och det är ju oacceptabelt. Tyvärr var det så snabbt men imorgon ska vi ses igen och hitta på något<3<3 Ska bli kul och se vad vi hittar på en onsdagkväll ;) Har ju faktiskt två skumflaskor i kylen ;) hehe. Men det behöver ju faktiskt inte betyda att vi kommer gå ut, FAKTISKT ;D 


Dagen i sig har varit lugn och skön och jag unnade mig den nyaste SOLO-tidningen så nu har jag något att läsa innan jag somnar. Och sen köpte jag en Ben o Jerry och fan vad gott :) Nöjd tjej. 

 


Nu ska jag ta och fixa mig för natten och sen blir det film och mera Ben o Jerry för det är såååå j*vla gott :D Puss o godnatt 


Här har ni en otroligt skön låt med bästa Rihanna och galna Nicki Minaj



Ovido - Quiz & Flashcards