Leoparty

Alla inlägg under februari 2012

Av leoparty - 25 februari 2012 18:37

Fyfasiken vilket härligt sken idag. Solen bara strålade ju. Synd att man är så dryg såhär dagen efter och bara segar. Men om det blir lika fint väder imorgon ska jag fan ta och gå ut. Kanske köpa lite bullar och ta en promenad på frösö-strand, lite mys pys helt enkelt. Det är ju därför söndagar finns ;P


Måste ju berätta om vad som hände igår och som fick mig att behöva städa lägenheten lite dåra idag. Det va faktiskt så att vi FESTADE :O hehe ovanligt ja jag vet ;) hehe det blev lite förfest och det var sjukt mysigt sen blev det Olles. Men jag kan inte påstå att det var den bästa kvällen på Olles... aja men det kommer förhoppningsvis någon bättre kväll på Olles framöver ;P 

Ikväll blir det till att fira fina Sophia som fyllde 20 i onsdags :) Det ser jag fram emot. Ska bara hämta upp Vic på jobbet och fixa mig och ge min lilla söta Lilly mat<3<3

Av leoparty - 21 februari 2012 07:25















Igår va jag och Vic på stan och fikade en sväng. Sen kom pappsen till stan med bilen och då blev det ännu mer fika. Och på tal o fika, ska ta en kopp kaffe och en cigg nu så jag vaknar till liv ordentligt. Får ej glömma att det är fetisdag i dag och det lär krylla av semlor. Hihi, fan vad underbart. Borde finnas en bulltisdag och en kaktisdag också. 




Här har vi värsta åket som jag kommer få köra i hela tre månader   

Av leoparty - 19 februari 2012 23:20

Fan vilken skön chillhelg. Det var länge sen, känner verkligen att jag behövde det. Jag och William har haft världens skönaste besök hela helgen, nämligen Jimmi (Williams lillebrorsa) och hans flickvän. Det blev mycket onyttig mat, stan och en massa tv och xbox. Börjar faktiskt för en gångs skull förstå mig på killar som kan sitta och spela x-box några timmar på raken för man blir ju typ beroende. Har börjat spela Driver San Francisco och det är så grymt kul. Gaaah får fan skärpa mig nu innan detta spårar ur. Imorgon kommer förhoppningsvis pappa till hit till Östersund och hälsar på, saknar min pappa<3 Dessutom måste jag ha en bil innan min Audi kommer ut från garaget och till dess får jag väl köra en gammal Merca -.-´ men det är ju bättre än inget. Håller på att avlida här i stan utan bil... '


Nu ska jag gå ut och röka och tänka på Victor och Krille<3<3 Två underbara killar som alltid kommer finnas i mitt hjärta<3 


Gnatt

Av leoparty - 16 februari 2012 15:43

Gud vad jag vill utomlands NU!

<3

Av leoparty - 14 februari 2012 16:49

Tror att jag håller på o falla för dig. Och den här gången blir det ett hårt<3

:)

Av leoparty - 7 februari 2012 18:53

Har haft två sjukt mysiga dagar med fantastika personer. Igår va jag på stan med Douglas o kolla runt lite i affärer, sen blev det långfika med Jessica o hennes söta syrra. Dagen avslutades med att skriva cv, kolla på tv o mysa med Wille<3

Idag klev jag upp vid 11 och dog en stund innan en arbetsintervju. Såhär efter så kan jag inte vara mer supernöjd.

Efter intervjun åt jag lunch med Roskar, jätte gott :-)

Ikväll blir det sitcom tisdag på 5:an och sen måste jag prova kläderna som har kommit från Nellys. Suck, skit dator. Hoppas på en bra delbetalning... har faktiskt inte råd att slänga ut sådär nästan 2000 kr bara huxflux x) men ska man vara som jag otroligt nyfiken och klantig som mig så hahaha får man nästan ta vad som helst. 

Nu ska jag ta och fixa middag, klockan tickar.






Av leoparty - 5 februari 2012 20:57










Av leoparty - 3 februari 2012 18:48

Blev fan kär idag ;) jag smälter!!!


Ovido - Quiz & Flashcards