Leoparty

Alla inlägg under mars 2011

Av leoparty - 31 mars 2011 20:13

Oj, oj, oj vilket springande det har varit idag. Skola, stan, sjukhuset, hem, stan, sjukhuset, Vic och hem. Aja, det har varit händelserikt och nu är jag sjukt trött :D

Jag har till o med hunnit torka golvet under denna tid .


Det blev även en romantisk middag med hjärtat på kinarestaurang<3 Det var ett tag sen så det var mysigt :)

Min underbara tjej Vic har nu flyttat in i den nya lägenheten så jag var även en sväng till henne. Lägenheten var awesome.


Ikväll blir det tv, symaskin och läxor :)

På tvn ska jag se det nyaste avsnittet av Criminal Minds.

På symaskinen ska jag börja sy på min klänning.

Läxor -.-´ Det kommer bli psykologi och massa annat .

Imorgon blir det jobb och sen krogen med girlsen ;D  

Underbart!

Bilder kommer framöver ;D


Pözz


 


Av leoparty - 31 mars 2011 09:13



Nu är vi på skolan igen. Yey, tur att det snart är 50 dagar kvar ;D


  

Av leoparty - 30 mars 2011 23:07

Ja, då var det dags igen med lite bloggande ;) Efter en månad fri från bloggande så känner jag mig lite splittrad. Det är sjukt kul att blogga och sen är det kul att så många läser min blogg.


Som ni förstår så kan det hända en hel del på en månad.

1. Jag har haft ett underbart sportlov med min älskade pojkvän och våra familjer.

2. I sommar blir det Metallica o Slayer i GB, underbart ;)

3. Jag har haft födelsedagsfest

4. Mitt liv börjar ta form

5. Nu har jag o min pojkvän börjat spara till en hund.

6. Jag har varit på en massa fester ;D

7. Ny design på bloggen


o en massa till saker som jag inte minns just nu :)


1. Mitt sportlov :D

Första delen av sportlovet spenderade jag i Rossön och den andra delen var i Kramfors. Det blev många skoterturer och grillning i massor. Min pojkvän och hans sköna brorsa lyckas till o med köra fast på berg i djupsnö ;) Det gillar vi såhär efter hela äventyret.

Det blev även fikastunder uppe i Dorotea och bowlingkvällar i Sollefteå ;)


Här kommer lite bilder från vårt sköna sportlov.


  

Sportlovskärlek


   Fredrik o jag



  

Det är underbart med skotrar!


Jag tror mamma behöver lite hjälp med kattnamn ;) "Min" katt är den som sitter längst bak till vänster :D En hane och han är utan namn :S   

Har även kommit fram till att det inte blir någon katt utan det får bli en hund för William o mig. Vi längtar så mycket tills att vi har fått en. Vi tänker sattsa på att bli de två bästa föräldrarna ;D


2. 3 Juli 2011- Göteborg

Kan fortfarande inte tro att det är sant men familjen Fredriksson o jag ska se Metallica och tre andra skitband i Göteborg den 3 Juli, jag längtar så otroligt mycket :D Vilka vill inte se Metallica? Dem som tycker att Iron Maiden är bättre kan ju ta sig någonstans. För JAG tycker att Metallica äger och jag skiter i vad "vissa" personer tycker. Så det så ;) hehe


   Här har vi Metallica ;D


3. Min födelsedag!

Ja som ni många kanske vet så är jag ny 19 år :-/ Det gillas inte, känns som att jag nu bara har ett år kvar av mitt liv.

Men såklart firade vi detta med ett lite party i Lugnvik ;D Kanske blev det liiiite mer drickande än vad som hade tänkts men det var så kul :D

De bästa av dem alla var där o partade loss med mig<3


Dagen efter firades det igen, fast i Dorotea ;D hAhaha, det kändes lite tråk då man är van Östersund men man hade Jenny o sprit till hands o då blev allt så mycket roligare . Det blev en toppenkväll det med. Men söndagen dagen efter kunde inte kännas mer tröttsam.


 

 


4. Mitt liv börjar ta form.

Ja, det så det ligger till just nu. Det har varit ett totalt kaos, det är inte toppen än men det börjar vända. När man har varit nere på botten känns det som att det inte kan bli sämre.

En nära person har blivit sjuk o nu är det värsta över ser det ut som och det känns så underbart o jag inte vem jag ska tacka. Gud tror jag ju inte på xD Jag får nog vända mitt till läkarna som är så duktiga. TACK!!


Jag har även fått ett mål och jag vet nu mera vad jag vill med mitt liv. Nya planer och det är ju alltid bra att ha mål så man har något att sikta mot ;)


 



5. Hund, hund, hund WHOHO :D

Nu har vi tagit yttligare ett beslut, vi ska skaffa hund.

Vi anser att det är bättre än att skaffa en smidig katt med klor som antagligen skulle klättra på väggarna medans vi är borta xD

Vi har skapat ett sparkonto så nu har vi börjat sparande. Längtar så otroligt mycket tills att vi får hem vårat pälsdjur. Det kommer bli en gråhund eller en jämthund eller en blandning i den stilen :)


6. Japp, såklart ha vi varit på fest eller nu ett annat ord för krogen ;D Det har varit krogen varje onsdag o fredag förutom idag. Fredag kommer nog bli krogen de med XD


7. Just de, ny design :D

Ville ha lite nytt, blev nöjd. Hoppas ni tycker min nya design är snygg och jag har även tagit steget och ändrat bloggnamn ;)


Nu ska jag sova, skola imorgon!

 Pözz





Av leoparty - 19 mars 2011 17:32

Heeej my darlings!

Den här månaden är otrolig viktig för mig så därför väljer jag att pausa månaden ut. I april så ses vi igen ;) Så håll koll den 1 april. Då kommer det bilder och jag ska dela av mig av mycket som har hänt denna månad ;D

Pözz

Av leoparty - 15 mars 2011 18:02

Du är lugn, rolig, gullig, jobbig, underbar, glömsk, fantastisk. Du är William, den killen som fångade mitt hjärta en solig dag. Tack för att du är den du är och älskar mig för den jag är. Du flyttade hela vägen hit för min skull, det betyder mer än jag någonsin kan förklara med ord. Du har stannat hos mig av en anledning trots allt vi har gått igenom. Det som inte splittrar oss stärker oss! Jag är lyckligt lottad tjej som får vakna upp med dig varje dag för att sedan få somna med dig. Du finns alltid där, vad som än händer. För varje dag som går känns det som jag älskar dig mer men hur går det till? Jag älskade dig redan från dag 1 ju. Kan man älska någon så mycket?. Det visste inte ens jag.

 

William, du är seriöst min drömkille. Det är något med dig som jag inte riktigt kan beskriva. Det är bara du som person som har fått mig att falla. Mitt hjärta är fast, fast hos dig. Lova ta hand om det tills att det slutat att slå. Lova forsätta stå ifall att det skulle vara mitt hjärta som först av oss som skulle sluta slå.

Du är i alla fall min drömkille och JAG ÄLSKAR DIG! Snart 3 år, fan vad fort tre år kan gå. Allt vi har varit med om. Hemska, tråkiga, sorgliga, underbara, roliga, romantiska, heta, galna och det mest otänkbara sakerna har vi delat. Och allt jag har fick med på "köpet" då vi blev ihop. Din underbara familj, dina vänner, din släkt och hundarna.
Hahahahahaha jag fick till o med lära mig stå ut med din galna musik ;D Men jag ska inte klaga. Jag behöver bara nämna Erik Grönwall och du blir helt snurrig, stackare! Hahaha

 

 

Men varför ska det ibland vara så svårt med kärlek? Kanske för att det inte ska vara lätt at få sin drömkille. Det är faktiskt värt allt! För mig är du värd ALLT!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards