Leoparty

Alla inlägg under februari 2011

Av leoparty - 28 februari 2011 21:28

Jag måste börja med att berätta att jag kommer ta en lång paus från bloggandet. Det är så otroligt mycket på G just nu så jag har varken tid eller ork att blogga. Det är mycket på skolan, mycket här hemma och en massa annat kul på gång.

 

 Jag uppskattar verkligen att det är så många som läser mig blogg :) Det värmer att så många bryr sig<3 Tack för det!

Nu tycker jag att vi alla ska ta och njuta av vårvädret som kommer, jag har fått massor av vårkänslor idag, underbart.

Ha ett trevligt sportlov ;)

Pözz


Gnt

Av leoparty - 28 februari 2011 00:24

Godnatt!

 

  

Av leoparty - 27 februari 2011 15:59

Då är det söndag, vad gör jag en söndag som denna? Vaknar och gosar med älskling ;) Sen kommer Vic, Lina och Magnus och knackar på dörren.

Sett ett avsnitt av xGames, sen ringer en annan vän på mobilen och chockar mig. Hur ska denna dag sluta? Mina dagar brukar inte bestå av överraskningar men idag har jag blivit överraskad två gånger. En bra och trevlig överraskning och sen en annan hemskt överraskning.... Usch.

 

Kanske kommer Sonnyboy och hälsar på senare. Jag ska städa här hemma en sväng och sen fixa en läxa. Måste vara duktig, det är ju den sista terminen ;)

Kanske kan jag lova er ett kort på min snygga studentmössa. Ni måste ju få se min stolthet ;) hehe

Pözz

Av leoparty - 26 februari 2011 22:52

 

Hejsan Svejsan!

Jaha, då har man suttit bokad framför tvn. Ingen hade något roligt eller intressant på sig :-/ eller jo, Love Generation. Om man har former man vill dölja så kan man använda liknande dräkter. Rätt ljus och rätt färger så kan man dölja några kilon om man som kändis skulle vilja göra det. Förutom det var dem otroligt fula xD

  

 

En annat program jag har sett idag är xGames, hur kul som helst att se på. Det är spännande, imponerande och galet.

Har sett på det idag på både datorn och tvn. Har du inte sett det så borde du göra det ;)

http://svtplay.se/t/106272/x-games

 

 

 

Nu har jag spenderat nästan hela kvällen till att kolla runt på Posh24.se

En massa kändisar och alla kläder :S Åhhh, det är så kul att se.

Måste fan sova, det är ju en dag imorgon också ;)

Pözz


Här har ni en skön låt ;)

http://www.youtube.com/watch?v=U0CGsw6h60k&feature=related     

Av leoparty - 26 februari 2011 18:22

Jaha, då har halva lördag gått xD Bara nästa del av lördagen kvar :)

Idag har jag tagit en lång härlig sovmorgon, gått på en härlig friskande promenad och sett Hollywoodfruarna. Vilken härlig lördag :)

Hollywoodfru, vilket härligt liv. Kunna köpa vilka skor som helst ;O bara att få designa hundhalsband, fan vad kul.

Ska flytta till Hollywood en vacker dag ;) hehe, fråga mig inte hur....

  


Nu blir det chips och godis med William och Melodifestivalen. Hoppas de har på sig intressanta kläder som man kan kolla in ;)


Vi syns sen.

Pözz

Av leoparty - 25 februari 2011 23:08

Nu sitter jag här mitt i natten typ och dissar tvn. Fyfan för tvn, den är tråkig -.-´ orka byta kanal ;O

Let´s dance sög och kläderna sög ännu mer xD

Nu är jag otroligt positiv här *HOST* ja, jag vet men ibland får man faktiskt vara lej på typ allt.

 

Vic ringde nyss från krogen och sa att jag inte missade något och det var ju bra, men vilka är ute en fredag efter 100 dagars? + att ingen ungdom har några pengar helgen innan studiebidraget xD

Kanske blir det mera folk senare, får höra med mina älsklingar imorgon :)

 

Jag blev sugen på att hissa och dissa så här kommer lite hissningar och dissningar bara för att jag har så otroligt lite att göra xD

 

Hiss  

 

Vi börjar med att hissa Rihanna. Hur många singlar har denna brud? :O Vad gör hon som folket älskar? Jo, hon kommer med någonting nytt varje gång. Efter allt hon har varit med om så står hon ändå med båda fötterna på jorden. Starkt och underbart att det finns en artist kvar på jorden som kan ha sin egen stil och ändå se ut som en människa.

 

Nytt från Rihanna

  

Hon har som alla andra kändisar en parfym, den är ny.

 

Även musikvideon S&M är hennes senaste nytt.

  

 

 

 

 

En annan sak som jag vill hissa är alla kläder som är med i melodifestivalen. Jag tror att jag inte är den ända som glor för klädernas skull. Eller så kanske är jag det :-/ aja, skit samma. Utan alla roliga, galna, moderna, idiotiska och spännande kläder som alla artisterna och dansarna har på sig så hade jag inte suttit där lika intresserad. Lika gäller let's dance. Alla underhållningsprogram faktiskt :D Lite kul är alla kändisar ändå, man hoppas lite på att någon ska göra bort sig för det är då det blir kul. Att något som man inte tänkt sig händer, det gillas av mig ;)

 

Nu ska jag hissa ett band!

Dessa underbara människor

Sturm und Drang (- bassisten)

  

 

Jag chattade nyss med den snygga trummisen Calle (längst till häger) och de kommer snart till Sverige och gissa vem som ska vara där även om de skulle komma till j*vla Malmö? Jo, just det ME ;)

 Fan vad jag ska stå längst fram som en galen rockbrud och skrika mig hes, älskar dessa unga, duktiga och fantastiska människor. Kan alla låtar utantill typ.

 SuD in my heart 4 ever! Precis som Erik grönwall.

Det är dött lopp mellan Erik Grönwall och SuD. Båda äger och båda är människor med båda fötterna på jorden. Ingen av dem är bäst, båda är bäst!

Så vi smyger in Erik Grönwall på hissen ;)

 

  

 

 

Nyaste från SuD kan läsas på deras hemsida:

http://sturmunddrang.fi/index.php?page=etusivu

Deras nyaste musikvideo:

http://www.youtube.com/watch?v=hPP9KUyoKTM

 

 

Det nyaste med Erik Grönwall:

http://www.heatsweden.com/

 

Nyaste musikvideon:

http://www.youtube.com/watch?v=IwEOlopf6lc

 

 

 Hur fan kunde jag har missat det här? :S Erik på ELLE-galan :O OMG, jag typ dog då jag hittade denna underbara bild på Erik

ERIIIIIIIIIIIIK och någon :S ....

  

 

Måste fan sluta skriva, jag kommer sitta här tills imorgonbitti xD Jag ska dissa sluta med den fetaste dissen NÅGONSIN!

  

Fyfan för att vara trött då man inte vill vara det :S

 

Sov gott!

Pözz

Av leoparty - 25 februari 2011 18:50

Då var dagen Fredag här :) Underbart, helg. Det blir helt klart Östersund hela helgen. Ingen utgång, börjar bli lej och jag måste fan spara pengar. Börjar bli lej på krogen :-/ men problemet är när man väl är där så är det bara så underbart härligt med fest. Men ikväll blir det mys med älsklingen<3

Underbart!

Jag lovade er bilder idag så här kommer några från igår.

Här har vi Bella på mässan, hon snackade om sin blogg och sin framgång och sin styrka, imponerande energi som jag gärna vill ha.'

 

Det här fick med oss hem från Nolian, en massa tidningar och skräp om utbildningen efter studenten.

 

Jag tror tidningarna får ligga kvar i den här påsen xD

 

 

Idag då, vad har jag gjort idag ;O Inte mycket, har fortfarande ont i ryggen så jag har bara tagit det lugnt och haft en möte med en spännande person.

Ett nytt kapitel i mitt liv har börjat, spännande. Nu ska jag börja med att sova bättre och kanske ta det lugnare med allt vad det är :-/

Jag köpte även hem lite fika till stackars sjuka William så det blev en liten mysig fikastund med älsklingen också :)

 

Jag har kollat igenom dessa två kataloger som väckte mig imorse.

 Ska beställa lite sommarkläder sen ;) Längtar sjukt mycket till sommarn.

 

Ska även läsa igenom denna bok så fort jag har skaffat mig ett lugn...

Köpte den igår :)

  

Älskar sådana här böcker.

Kommande böcker som jag ska köpa:

     

  

 

 

Ikväll blir det let's dance och fika + mys med älsklingen<3<3

Och imorgon blir det en slölördag med städ och läxor ;) Härligt med sovmorgon!

 

Här ska jag bjuda på lite festbilder från 100 dagars med klassen :)

(Bilderna har jag tagit från Emelie)

                     Dessa underbara bilder får avsluta denna dag :)

Trevlig helg<3

Pözz till er

                    

  

       

  

Av leoparty - 24 februari 2011 22:35

Hejsan svejsan.

Jag hade en skön dag igår. Det började med ett underbart förfestande hos Vic. Det var otroligt kul och galet. Bilder har jag inte ännu fått upp, jag orkar inte lägga upp det ikväll. Känner mig otroligt sliten :-/

Idag har jag varit på Nolia, blondinbella berättade om sin blogg och sitt entreprenörskap. Hon är en fantastisk förebild för en entreprenör. Den där styrkan och energin som hon har är imponerande. Jag blev positivt överraskad.

 

Ikväll har jag sovit och bara tagit det lugnt. Jag önskade jag hade kraften att ta tag i disken men den får nog vänta tills imorgon :-/

Jag har även köpt en bok idag, "Elsas Mode" av Sofi Fahrman. Bild kommer imorgon ;)

Bilder från Nolian kommer imorgon också, vi syns då  ;)

Nu ska jag dricka saft, och sätta mig i soffan med min stackars sjuka William<3

Pözz


Ovido - Quiz & Flashcards