Leoparty

Alla inlägg under december 2011

Av leoparty - 29 december 2011 00:34

Fiiiiifan då var julen förbi. Stress, pynta, festa, julklappar, festa, handla mer julklappar och sen var julen över. Tur att festerna där emellan ger lite avslappning. Annars hade man nog sovit genom julen x) Jag tänker inte klaga över stressen inför jul för jag älskar att ha o göra. Det skulle vara tråkigt att bara sitta hemma o missa all julrush men det går ju undan så man hinner ju nästan inte med. Nu får man sitta som ett litet barn o räkna ner dagarna till nästa jul istället. JUST ja, om nu inte jorden hinner gå under....

Såklart har jag varit supersnäll i år igen så jag fick massor av fina julklappar ;) Nöjd tjej.

Fick dock ingen Ferrari, lyxhus i Hollywood eller lyxkrysssning :-( attans. Hade ju hoppats på den där bilen jag kika på förra veckan. Den kostade bara 20 miljoner, hihi ;) 


I morgon kommer förhoppningsvis min nyårsklänning som jag beställde från Nelly. Och om den inte gör det kommer jag få PANIK åt helvete och de flesta runt mig kommer få känna av det. Nej, men seriöst jag kommer nog dö eller något liknande. Och kommer den inte passa i storleken så kommer jag nog dubbeldö eller något dylikt. 

Jag ska även besöka stan och göra av med lite pengar. Måste ju kolla in mellandagsrean i Östersund också. Som förväntat så var mellandagsrean i Sollefteå kattpiss. Men jag hittade en parfym och ett par mjuka tofflor i alla fall. 


Nu ska jag grogga vin och mjölk ;-) 




Av leoparty - 20 december 2011 00:33

 




Off

Av leoparty - 18 december 2011 20:41

Känner mig lej som fan!!! Hatar att folk lägger sig i och sprider rykten innan ens veta vad fan de pratar om..

De flesta tror att jag söp mig medvetslös i fredags men så ligger det inte till.. så sjukt att jag ens ska behöva förklara men jag känner att om jag har förklarat med mina egna ord så får folk säga vad fan dom vill. 

Jag har jobbat i en vecka, haft otroligt mycket problem under den sista tiden + problem med maten. NEJ, jag har inte anorexia utan en vanlig svacka där jag känner att jag inte vill ha mat.. Så därför i fredags när jag fick i mig alkohol så sa kroppen ifrån (Och då pratar vi något glas vin), Hamnade på sjukhus och var medvetslös i 6 timmar. Där har vi sanningen o dom som kommer med annat är det synd om eftersom dom inte själva har ett liv utan bryr sig om andra -.-´ 

Just nu mår jag skapligt, otroligt svag bara. Det kommer nog ta en vecka innan jag är som vanligt men det kommer bli bra :-) 


Har underbara vänner som ställer upp och finns där :') William, Lina o Vic<3 Tack för att ni finns i min just nu svåra tid!

<3

Av leoparty - 13 december 2011 22:35

Så trött på verkligheten, varför kan inget vara riktigt magiskt och helt annorlunda så man får möta på något nytt?. Tänk en god värld med oskrivna regler. Fan vad spännande ändå. Ingen vet någonting om nåt men lever ändå lyckligt utan komplikationer. Hm, skulle vara skönt att leva så... Never Stop Dreaming

Av leoparty - 10 december 2011 13:20

Jaha då är lördagen som jag väntat på i två veckor här. Har nämligen inte festat på två veckor, det  måste vara rekord. Festen börjar redan fyra, sen bär det iväg på julfest o efter det blir det utgång. Ska bli spännande att besöka Gladan efter ett x antal vinglas, förhoppningsvis kommer det vara så mycket bättre än sist. Fan det var ju aplänge sen jag festade i Kramfors. Så därför kör jag all in ikväll ;)



Never Stop Dreaming

 

Här har vi en skön låt!

 

Ovido - Quiz & Flashcards