Leoparty

Alla inlägg under april 2011

Av leoparty - 28 april 2011 00:45

Whoho Barca vann!! Messi vann :D Helt otrolig människa, han skulle kunna ha ett eget lag nej men han är fan mig världens bästa fotbollsspelare. Vem skulle inte vilja spela som han? Jag är så j*vla glad att Barca vann! Real-Madrid får en surkväll ikväll hehe.


Fiskturen ner till sjön utan fiske var mysig xD Fick åka lite moped på köpet också. Det blev mörkt och läskigt så vi var där en kort tid. Det kanske fanns björnar eller vargar som ville äta upp en så jag är glad att vi åkte hem tidigt :S 


Resten av kvällen har vi suttit framför tvn och brorsan kokade ägg så jag fick flytande äggula över hela benet. Lyckat :D

Nu ska jag roa mig med det jag gjorde innan detta inlägg. Tvn ;)

Gnatt på er


  Ser lite rädd ut där på stenen i mörkret xD


ps.

Har ni tråkigt? Gå in på http://existenz.se/ och roar er ;D

Det brukar jag göra om jag har tråkigt.



Av leoparty - 27 april 2011 20:36

Vilken dag..

Vi var på Birsta idag, lyckades tappa plånboken -.-´ Usch vad jag blev lej. Mitt körkort och mitt bankkort och alla andra kort. Tur att jag inte hade några kontanter. Det har hänt en gång förut i stan, då tappade jag den på stadsbussen men fick tillbaka den på en gång. 


Det blev ingen shopping idag men jag hittade ett par fräna skor som jag funderar köpa. Sen hittade jag en bling bling mus till datorn som jag vill ha. Får bli lite rikare först innan det blir några köp. 


Som ni fotbollsintresserade vet så pågår just nu en supermatch på kanal 3. Real-Madrid - FcBarcelona. Kommer tyvärr missa den för jag, William och brorsan hade tänkt ta en sväng ut och fiska. Det är vår sista kväll här i Kramfors för detta lov så därför är det mer värt att umgås än o sitta inne och glo på tvn. 


Efter fisketuren blir det gymmet :) Hihi än så länge har jag träningsviljan kvar ;) 


Vi syns senare eller imorgon!





    


 

   


Av leoparty - 26 april 2011 22:32

Jag är duktig :D Brorsan och jag har tränat igen. Tredje gången den här veckan. Hoppas bara att min träningsvilja finns kvar inför sommarn. Då kommer jag vara snygg till balen som är om typ två veckor. 

Idag har jag vaknat, ätit middag hos Williams farmor och farfar och sen har jag och William varit lata och gjort igenting. Sett på tv, dator och åkt bil. 


Lite senare ska vi se en svensk komedifilm "En mor till salu" och det kommer garanterat bli "The Big Bang Theory". Älskar den serien!


Här kommer lite bilder :D

   Salka är lika söt som alltid <3


   Williams mamma har varit duktig och tapetsera hela brorsans rum :) Nu ser väggarna ut såhär och jag blev lite avis. Vill också ha ett så snyggt rum x)



En suddig bild på mig efter jobbingturen med brorsan.



Av leoparty - 25 april 2011 21:30

Idag har jag och William pantat massor av flaskor, för hela 150 kr. Gissa om det var en del flaskor där hemma i lägenheten. Kan inte förstå hur allt fick plats. Men man kan förstå att det var mycket för sist vi pantade var typ i höstas.


Nu är vi i Kramfors igen. Vi kommer stanna här i några dagar innan vi åker vidare :)

Det kommer bli Sundsvall någon dag nu framöver och sen kanske det blir lite bowling och grillning. Ett härligt påsklov :D


Vi syns senare för nu ska jag vara duktig och träna :D 

Pözz


Av leoparty - 24 april 2011 21:55

 Idag har vi varit på grillning i Kramfors, det var soligt och varmt och mysigt som tusan. Och maten var så god. Efter myset åkte jag och pojkvännen tillbaka hem till Östersund och nu är vi här :)

Gissa om jag är glad. Jag har ÄNTLIGEN fått min balklänning. Åhh den passade jätte bra och jag älskar den så sjukt mkt. Nu är det bara skor och väska kvar sen är jag klar för balen den 14 maj. 


Jag lovade er bilder så här kommer några.  


  Ann och jag<3



Love<3



   <3<3


  





 

  På väg till Östersund 


 

Underbart fint


 


'

Vi glömde kameran idag då vi grillade vilket var synd för det hade blivit fina bilder men aja. Vi får ta andra bilder sen istället :)


Nu ska jag städa lite i lägenheten för det ser helt förj*vligt ut :S Sen blir det raggarn innan tvn och sängen ;)

Pözz


Av leoparty - 22 april 2011 20:03

Vad ska jag skriva om gårdagen? Det är bara negativt -.-´ Ska aldrig åka på Gladan i Kramfors något mer. Det var som att komma in till ett småbarnsdisco. Djn var inte så bra och han mixade sönder låtarna så takten ökade så man inte kunde dansa. Ingen alkohol och vakterna sög. De spelade gammal musik dessutom. Ett tips gå inte dit om ni vill komma ut på en bra nattklubb.

Det ända positiva med kvällen var att jag och William fick en härlig kväll för oss själva


Nu till idag.

Jag har sovit läääänge, enda till tre i eftermiddag. Vi sov i husbilen inatt, så mysigt :D Sen blev det Sundsvall.

Vi har haft en tjej från Holland på besök så vi körde henne till tågstationen och sen åt vi middag där och sen hem igen.

Nu ikväll hade jag tänkt ta en joggingtur i solnedgången med William och vovven.

Man borde göra något nyttigt för en gång skull ;)


William har kamera med sig från stan så det lär bli lite bilder sen.

Pözz och ni det är långfredag så den här kvällen blir låååååång :D

Av leoparty - 21 april 2011 09:45

Godmorgon!

Jag är helt död xD Måste berätta lite om gårdagen. Bilder lär ni nog se på facebook senare. Först förfestade vi 13 st i Vics lilla lägenhet innan vi drog till Krogen, men det var tråkig ibörjan för det var för lite folk. Alla laddar väl inför E-type ikväll. Men det hindrade inte mig och bästa Vic att ha kul ändå, lite dricka och kvällen blev super. Det var en helt galen kväll ;) Kommer aldrig glömma den här gången xD Sen sov jag och William hos Vic och nu har vi äntligen tagit oss till Lugnvik. Nu blir det packa sen in till stan och äta innan vi tar bussen till Kramfors. Nu ser jag fram emot plugg och en bra kväll.

Vi syns där

Pözz



 

En dagen efter bild :D 

Av leoparty - 20 april 2011 20:22

Nu sitter jag här med Vic hemma hos Vic och håller på tagga upp för fulllt inför denna underbar kväll. Man måste ju fira första dagen på påsklovet. Fatta, det är påsklov nu fan vad härligt :D jag måste plugga en del men vet ni jag bryr mig inte om det. För en gång skull vill jag plugga och kommer göra det med glödje.

Jag ska fan mig klara av det här och nu tänker jag ge 110 %, det är ju sista gången på länge som jag behöver så ;)

Ha en underbar onsdagkväll och ta hand om er så syns vi imorgon

Pözz

Ovido - Quiz & Flashcards