Leoparty

Alla inlägg under november 2010

Av leoparty - 30 november 2010 19:04

Tjosan ;)

Känner mig lite stressad just nu, jag har massor att göra så därför försöker jag lugna ner mig lite genom att blogga.

Efter skolan drog jag och min pojkvän ner på stan och käka på tacobaren. William är för lat att laga mat och jag orkar inte diska dessutom fick vi studiebidraget idag så det blev en liten "lyxmiddag".


 Jag blir så ivrig då jag ser alla julsaker på stan ;s jag känner mig som fem år igen ;D Bara 24 dagar kvar snart .

Mitt upp i allt ska ni få ett låttips :

Cristmas Tree- Lady Gaga, Space Cowboy


Jag måste bara kommentera om gårdagens match.

GRYMT BARCA, JAG ÄLSKAR ER!!!


Nu ska jag ni få två bilder från "lyxmiddagen"


    



Är det någon som vill köpa de 9 senaste numren av VR(VeckoRevyn)

+

2 st Cosmopolitan (okt,nov 2010)

2 st Elle (okt, nov 2010)

för 150 kr?

Jag har typ läst igenom dem och sen har de legat till ingen nytta. Tänkte om någon ville läsa lite extra så sms:a mig ;P

073-8093041

  



Nu blir det mer tvätt sen en sväng till ICA :) ska handlar kvällsfika och nyaste Elle. Sen blir det plugg, House och sen sova .


Bye <3

:)

Av leoparty - 30 november 2010 15:00

Trött, lej och letar efter Stefan på skolan -.-´ hur kan någon bara försvinna? Hm..aja han dyker väl upp.

Sen blir det stan och tvätt -.-´

Jag har fullt schema hela veckan

Onsdag. Plugg, städa, börja packa, bonde söker fru, Maria Wern

Torsdag. Plugg, Städa

Fredag. Jamtli Julmarknad , plugg,  fest?

Lördag. fest? aja, jag vet att lördag är ganska tom men ni vet väl hur det går till med festdagarna?. Innan festen, till festen, på festen, efter festen och hem. Det kan ta tid, jag lovar ;D

Söndag. Trav, städa

Av leoparty - 28 november 2010 23:38

Jag höll vad jag lovade;) Nu är jag här och nu kommer lite uppdatering.

 

Det blev Dorotea igår och jag min stackarare var fyllekörare IGEN ;) hahaha, åhh herregud var roligt det är att se andra fulla. Man har nästa lika kul som när man själv är full ;D aa, jag har inte så otroligt mycket att berätta för inget intressant hände. Ni ska få lite bilder ändå ;D

 

  

Den här bilden bjuder jag på xD

 

 

Här har vi "THE GIRLS" ;)

 

Idag har jag bara sovit, lekt med söta kattungar, kela med Raya och sett på THE HILLS. Avsnitten jag såg var gamla men jag kan ändå inte sluta förvåna mig över Spencer. Hade jag en sån kille hade han flygit ut genom dörren ganska snabbt. Det är väl självklart eller?.

 

Jag blir så förbannad över mig själv. Varför kan jag inte kan ta mig i kragen och plugga av mig skiten jag har kvar?! När jag kommer till Rossön är det så mycket som händer eftersom jag aldrig är där nu för tiden, jag ska umgås med mina föräldrar, åka och hälsa på mig ängel Raya, njuta av helgen osv. så plugget hamnar på andra plats. -.-´

 

Aja, allt ordnar sig hoppas jag, det brukar göra det.

Nu ska jag se på tv, krama älsklingen och sen sova.

Gnatti.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hoppas att det händer något bra och intressant som jag kan skriva om imorgon ;)

 


:)

Av leoparty - 27 november 2010 16:08

Kommer med bilder och nytt blogginlägg imorgon kväll ;P Till dess, ha en trevlig helg ;D

Av leoparty - 26 november 2010 21:13

Jaha 16 mil ifrån Östersund nu. Här i Rossön är det också sjukt kallt. brr.

Sov under nästan hela bussresan. Jag kände mig elak idag då jag skratta ut en jävla galen kille på bussen som inte kunde sluta glo. Jag blev så irriterad att jag höll på att byta plats, alltså det var sjukt nära kan jag säga. Att han inte fatta vinkeln att jag skratta ut han. Men vissa killar förstår inte och han måste vara en av dom, han glodde ju ännu mer istället :S aja nog om detta.

 

Idag har EnA08 och EnA09 också varit på ICA MAXI och fixat julpynt. Ni ska få lite bilder från dagen :)

 

  Kolla vad snyggt vi har fixat ;P

 

  Mera paket längst upp på hyllorna ;)

 

Jag tror att vi alla blev ganska lej på att lägga in paket till slut.

 

Efter allt så fick vi tårta och julmust. Det var gott och hahahahah för er andra som missa det ;D

 

Jag har ingen aning om vad som händer nu senare ikväll men jag kommer nog spela dart med älsklingen och äta lussekatter i alla fall.

På tal om "katter" ska ni nu få en söt bild på en av de sju kattungarna.

 

  

söt kissen :) 9 veckor gammal ^.^

 

 

Jag måste bara avsluta med en bild på mig och världens bästa kille <3<3

  

 

LOVE<3<3

 

Puss på er andra <3

 

Av leoparty - 25 november 2010 22:05

Tjooo jag är jättetrött idag. xD Kan bero på min kväll med tjejerna igår. Har inte haft så kul på länge. Men det som hände igår kväll stannar där så tyvärr kan jag inte skriva så mycket. ;D

Nu har jag äntligen fått de där tre bilderna till datorn från igår.

 

 Frisyren de gjorde på mig igår :)

 

 

Jag och Lina :)

 

    

Entreprenör .

 

Idag har vi bästa Entreprenörer varit på ICA MAXI och julpyntat och serverat fika till kunder. Jag som lovade att komma itid också :S Kom ca: 2 timmar för sent, heheh. Jag ska försöka ta lite bilder imorgon på ICA MAXI så ska ni få se på julpynt ;)

När jag kom hem somnade jag i sängen o ja jag har inte klivit upp än riktigt.

O jag som ska sova i natt, jag kommer vara pigg som en lärka.

 

Vet ni? Jag är helt upprymd idag. Vi har hittat en ny lägenhet. Så nu kan vi bo i Östersund under en längre tid framöver utan att behöva oroa oss. Det känns helt underbart. Lägenheten ligger i Lugnvik och det är ett riktigt kök ;O Aa det är helt fantastiskt ialla fall. Jag är superglad och nöjd ;D

Så snart blir det flytt ;) Det är bara lite papper som ska fixas ;)

 

Nu blev jag törstig... ska ta lite saft och gå upp några timmar innan jag ska lägga mig igen i den underbara mjuka stora varma sängen med stora flera kuddar.

 

Gnatti.

 

Älskar dig William, mest av allt. Du är en nallebjörn med världens största hjärta.

<3<3<3

18 Juni 08 Evig Kärlek

 

Av leoparty - 24 november 2010 17:56

Dagen har gott otroligt fort. Kanske för att den har varit så sjukt kul :) och vet ni vad? Jag försov mig inte idag ;O Helt fantastiskt.

Har skickat in bilder från till hotmail från mobilen men mobilen och datorn är ju helt f*cking åt fanders så :s inga bilder från dagens öppet hus blir det inte, tyvärr :(  Men då kan jag ta lite bilder på krogen ikväll så får ni alla bilder på en o samma gång sen ;P

Som jag skrev igår så var det öppet hus idag på JB. Det var rätt så kul :) Jag har förklarat ett x antal gånger för 9:orna vad handel och ekonomiprogrammet gör.

Sen fixade en av frisörerna mitt hår. Det tog ca. 1 timme att fixa frisyren. Ni får bild på det sen också ;)


Nu ska jag lägga mig och läsa VR som låg i brevlådan då jag kom hem. Sen blir det bonde söker fru med älsklingen innan jag drar till Victoria och in till stan igen för krogen.


Puss puss på er.

Av leoparty - 23 november 2010 20:46

Jaha tusan vad illa :s får skriva om mitt inlägg. :-/ Sandra sur just nu...

 

Vet ej hur jag ska börja mitt inlägg. Har ej haft tid eller lust att blogga på några dagar, har haft många saker i luften. Men nu är jag här igen ;P


Jag längar så sjukt mycket efter jul. Inte långt kvar nu ;) Under julafton kommer jag nog vara i Kramfors och annandag jul kommer jag fira hos mina föräldrar<3

 

Här kommer lite julklappar som jag önskar mig ;P

The Carrie Diaries

Parfymen H.E.A.T med Beyonce

Ett par rosa mjuka tofflor från Cubus

Smycken

Pengar

En ny plattång

Sprit ;) Hahah en cider eller två ;)


Nyårsafton firas med STOOOORPARTYYY, god gravad lax champange och RAKEEEEETEEEEER ;) Måste tänka ut ett nyårslöfte. Hahaha, jag minns inte vad jag gav för nyårslöfte förra året.


Imorgon blir det krogen med snyggingarna ;) ÄNTLIGEN säger jag, har inte varit ute sen helgen under Halloween. Sen blir det kanske fest i Dorotea till helgen ;D



I söndags såg jag dig du din lilla skit... jag känner mig så jävla besviken, kränkt och arg på samma gång. Spela spel kan du göra på scen men spela fan inte med alla andra. Väx upp och sluta med ditt j*vla f*cking life... Du går och tror att du är bäst men vet du, du är en SKIT. Det är vad du är.. en j*vla skit. FYFAN FÖR DIIIIG IDIOT

 

 

 

Över till annat.

Ska snart flytta, måste packa, städa och packa upp ;) Vart flytten ska vet vi inte ännu men under denna vecka hoppas vi på att det blir klart ;p Vi väntar och väntar och väntar och håller tummarna.

Med flytten ska jag försöka lägga saker och ting bakom mig. Jag ska klippa mig, ringa ett viktigt samtal och lämna mitt helvetes skal och bli människa. Jag fattar inte att jag inte insåg saker då mina attacker blev flera och allt bara dalade. Jag får tacka dig Victor för att du min kära saknade vän fick mig att inse. Du fick allt krossat totalt och jag fick ta mig ann alla skärvor. Men jag hade önskat att du levt ännu och att jag fick inse senare att saker måste göras.

Jag saknar dig Victor, William saknar dig, din familj, alla vi som kände victor saknar dig. Det är så jobbigt och samtidigt så roligt att tänka tillbaka på de minnena som jag ändå har med dig. Jag som tror på att vi får träffa familj och andra när o kära när vi själva dör är säker på att vi ses igen Victor :) Men jag tror och hoppas att det ändå dröjer ett tag så jag får berätta om mina och Williams galna barn och alla datorer som jag kommer förstöra xD, jag vet att du kommer skratta så där hysteriskt ;D

 

Nu ska jag städa och plugga sen sova.

Imorgon är det öppet hus på JB .

 

Tips om bloggar:

mevanita.com

whitneyport.celebuzz.com

http://www.mama.nu/blogg/lailas-blogg/

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards