Leoparty

Alla inlägg under maj 2011

Av leoparty - 28 maj 2011 23:40

Det här känns underbart, två cruisingar på 1 vecka ;P Älskar verkligen att se alla underbara bilar. Synd att man inte har värsta coola bilen själv :-/ Fast ändå är jag sjukt nöjd över min bil. Det är ju inte alla som har samma tur som mig som har en egen bil överhuvudtaget, speciellt inte i min ålder och med min galna ekonomi ;) hihi

Cruisingen jag var på idag var i Solle, trodde ändå inte att et skulle vara så många bilar som det var. Och mitt uppe i allt det trevliga ser man världens tjockis. hahahhaha, elak jag e men jag klandrar inte personen för storleken utan för personen i sig. Uscha.. Den personen kan jag gärna kalla tjcokis och tusen saker till, fytusan.

-

Idag var jag för första gången och såg Vickes grav, äntligen känns det som han har fått frid<3 Jag kan inte sluta lida med alla anhöriga. Det känns som jag ska sprängas inifrån då jag tänker på det, det finns inga ord att sätta på allt det här. Jag har än idag inte fattat vad som hände den 19 september.

-

Imorgon åker jag tillbaka till stan, det ska bli skönt att komma hem till en städad lägenhet för en gångs skull. Sen ska jag dega för på måndag börjar det största festandet

-

Åhhh jag tänker också nämna dagens stora händelse, finalen i Champions Leauge. Jag är så otroligt imponerad av VÄRLDENS BÄSTA LAG FcBarcelona. Jag trodde för flera år sedan att dem inte kunde bli bättre. Helt otroligt!

-

Nu ska jag ser klart filmen på tv 3 sen ska jag sova :)





:)

Av leoparty - 26 maj 2011 13:21

Då har vi torsdag. Avslutning på Olles ikväll ;) 

Underbart!


Av leoparty - 25 maj 2011 15:40

Tack alla underbar som gjorde min kväll i måndags på Kf-grillen. Det blev en lång kväll och sjukt kul. Dock gjorde jag något dumt det sista jag gjorde, jag ångrar det, får fan ALDRIG göra om det. Lovar mig själv och andra det. Tur att jag inte mötte på polisen för då hade jag dött. (Nej, jag rökte inte på, skulle aldrig göra!)

-

Igår bara sådär kom Vic på "ja vi drar till Sundsvall" xD Och ja det blev en snabbis och en härligt resa med Vic och älsklingen. Dunka lite "röka på musik" och åt godis. Måste verkligen ha en stereo till bilen, jag kommer freaka.

Det blev en minishopping på birsta, 1 parfym och Solo och såklart godis.

Gissa om min röv var död då vi kom hem vid 12 tiden i natt. Herregud.

-

Vad säger man? 1 vecka kvar. Det är helt sjukt vad det händer saker nu. Jag har inget vett kvar i huvudet. Magen börjar säga ifrån och jag har huvudvärk hela tiden, ska det vara så mycket studentveckan? Aja, jag känner att jag lever i alla fall ;) Och man vill ju inte sitta hemma och vara en torrboll heller. Man tar ju studenten bara 1 gång. 1 gång, fatta 1 j*vla gång och det ska firas.

Så ikväll blir det utgång, jajjemen ;)







Av leoparty - 23 maj 2011 01:45

Skjut mig, någon!!!

 

Jag har såååå mycket att göra nu, okej det är snart bara en vecka kvar men åh, hur ska man få tid med allt?

Jag säger bara OMG, någon som vill byta med mig i typ 3 dagar? :O

Om jag hade haft tid så hade jag berättat allt som händer men det går fasiken inte, har seriöst inte tid. Men det kommer senare ;) Lovar både bilder och nyheter ;)

 

 

Av leoparty - 16 maj 2011 23:19

Känner lite småpanik just nu :S

Jag har haft huuuur mkt som helst att göra. Det har varit en hel del förberedelser inför balen och det sista plugget. Dessutom är det mösspåtagningsbal på torsdag men eftersom vår klass ska ha en egen fest så blir det på onsdag och det är ju liksom i övermorgon och jag har ingen klänning :S

Det blir panikshopping på stan imorgon kan jag lova!

-

Bara så att ni vet alla runt omkring mig, jag har just nu knappt något huvud. Det är så sjukt mkt som snurrar. Idag tappade jag tex. min jacka nedanför JohnBauer. I fredags höll jag på att glömma att sy upp balklänningen. Jag har glömt möten, saker överrallt och jag gör saker som jag inte borde som att tex. packa ner tändaren innan jag har tänt ciggen :S Herregud är alla studenter såhär snurriga? :O

Trafiken i Östersund är lika snurrig så jag bävar inför fredag och nästa vecka då jag ska hämta bilen. Kommer garanterat krocka i all röra.

-

Imorgon blir det myskväll med det bästa :D

Längtar! <3


Godnatt! <3









PS. Är denna människa seriös? Vill fan slå ner satfan!... Hur i helvete kan man vilja bli känd genom att psyka alla och få alla att hata en? Sorgligt att man är så j*vla desperat efter uppmärksamhet! Om jag hade mod och om det inte vore olagligt så hade jag fan gått fram och slagit ner fanskapet. Och jag är inte ensam om de tankarna kan jag lova! Skönt att man snart slipper se idioten, bara studenten kvar sen drar denna (människa?) och det ska bli sååå j*Vla skönt!




E<3

Av leoparty - 16 maj 2011 22:47


Sitter hemma framför datorn och gråter glädjetårar till detta klipp:



Vad som än händer kommer jag älska Erik Grönwall resten av mitt liv! Vilken röst :O Ryser som fan varje gång han höjer. Nu väntar jag bara att han använder den väl i det kommande albumet av H.E.A.T

Här har vi fått ett smakprov som jag redan nu älskar som FAN!



Lyssna och njut!


  ERIIIIIK!!


Av leoparty - 16 maj 2011 13:00

      






Bal

Av leoparty - 15 maj 2011 14:25

Oj oj oj oj jag vet inte vad jag ska säga :D Jag är så otroligt glad och tacksam just nu. Balen blev riktigt lyckad och Sonny var en toppen baldejt! Så stolt över att man har så bra vänner! 

Efter balen gick vi ner en snabbis på G3 och sen blev det Olles. 

Och nu är jag ganska trött :-/ Uscha. 

Jag ska gå på OK och köpa en god paj och gotta innan det blir plugg och tv :D


Kolla vad jag har hittat :D

Erik Grönwall<3 hihih

http://www.youtube.com/watch?v=G2o9vD1AA10


ps. Balbilderna kommer upp senare då jag får tid, annars finns det redan bilder uppe på facebook :)


Ovido - Quiz & Flashcards