Leoparty

Alla inlägg under september 2011

Av leoparty - 28 september 2011 18:03

aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh JAG DÖÖÖÖR!!!! Snart oktober ;D Fan vad jag längtar ;P

Av leoparty - 24 september 2011 18:21

Den här dagen har jag vila, jag är så otroligt bakis så det är hemskt. Det händer sällan för jag brukar aldrig bli det men idag är det en sån dag. Men det gör inget för det var lätt värt :D Har inte haft så här kul på länge och det var grymt på Olearys. Och fan vad folk :S Vi pratar om lilla Östersund ändå. Helt otroligt. Kön vad ju värst av allt, trodde allvarligt ett tag att jag skulle pissa på mig. Vi stod nog i kön runt 45 min. Sen efter att ha tappat bort mobilen och haft kul inne på Olles blev det efterfest hos Vic. Sen vet jag inget mer säger vi ;) 


Ikväll blir det nog tillbaka till Rossön igen för mer jobb eller så åker jag imorgonbitti. Blir nog kvar i Rossön tills nästa vecka på onsdag eller torsdag. Och på fredag nästa vecka kommer jag dö för jag ska på besök hos tandläkarn. Usch, mår illa redan nu då jag tänker på det...

Tur att jag ska köpa en ny jacka den dagen så jag har något att se fram emot. Och nu sitter jag o ska beställa ett sjukt snyggt linne på www.mylovebasket.com 



   


Funderar på den här koftan också :) 


     

Nu ska jag gå ut och ta en förbaskade cigg och sen blir det OK och handla gott :D Ska tjocka mig framför tvn ikväll, hihi. 


Älskar den här låten! Den är underbar och ena sångaren är sååååå j*vla snygg!


Av leoparty - 19 september 2011 16:49

  


Idag är det 1 år sen du togs från oss. Victor, snälla kom tillbaka, vi saknar dig så det gör ont <3 




Den här låten får mig att tänka på dig! <3

Av leoparty - 18 september 2011 14:23

Mår sjukt dåligt. Glömde pappas födelsedag igår. Känner mig hemsk, har aldrig gjort det. Uscha. Så idag ska jag åka till Rossön och fira honom ordentligt.

Sen blir det jobb nästan hela veckan. Måste få in lite pengar. O jag ska nu behöva vara i Rossön längre än i två dagar, tur att jag har min dator och mobil med mig.. Fast det kanske är bra så man får jobba, träna, äta och sova o vara duktig för det är jag då inte i Östersund.

Måste stöka undan lite här hemma bara innan jag åker till skogen.






Av leoparty - 18 september 2011 01:46

Fyfan vad kul det var i fredags på Marité ;) avslutningen kunde inte bli bättre. Och inga kosntigheter för en gång skull. Dessutom sa vakterna att vi tre ( Jag, Lina, Vic) var de finaste tjejerna den kvällen :) Sjukt gulligt! Träffade många sköna människor och drack lagomt för en gångs skull synd bara att det inte var så många snygga killar där :-/ men vi pratar om Östersund.. heeh, sorry x)


Natten har varit hemsk. Låg med Lina och Vic i samma säng och det var något trångt.. men vi låg till nästan två på dan ändå så vi fick lite sömn :D Sen åkte vi hem till mig och såg film.

Resten av dagen har gått i slowmotion.. tack vare facebook, spotify och tv x)


Jag såg på någon repris av "Partaj" och fan vad kul det va :D Tror jag dog 50 gånger under samma timme. Har ni inte sett det så gör det, jag hade sjukt kul iaf :D



Sen har jag suttit och kolla dans på youtube och tusan vad jag saknar dansen. Borde ta och börja igen , det var så kul :)

Klockan börjar bli mycket. Borde sova nu :) Godnatt


Älskar denna koreograf. Hon är grym.










Av leoparty - 15 september 2011 23:37

Har inte gjort något annat än o tänkt på Smulan som jag hade tänkte kalla henne. Men jag får nog bara ta och inse att det inte kommer gå. Jag vill ju vara fri och med en katt skulle det aldrig gå. Har till o med varit och kollat kattsaker idag men det kommer aldrig gå :-( fan att man inte var lite äldre, då hade jag lätt tagit henne. Blev kär i henne första gången jag såg henne<3 Känner mig lite förstörd nu :( Vill verkligen ha henne :-/ Men det kommer nog en fin dag då jag kan ta och skaffa mig en mysig kelig katt :)


Idag har jag inte gjort någonting typ. Sov till halv två, sen har jag legat nästan hela dagen i soffan och sett på tv. Mår verkligen skit, har åkt på en förkyldning eller nått, drygt som fan.  Nu när det snart är helg och jag som skulle jobba idag. Så ska grannarna borra sönder väggarna då man har som mest ont i huvudet. Aja, huvudsaken det inte blir samma liv imorgon för då kommer jag fan.... ja inte vet jag.

Det blev en sväng till Ica Maxi idag, Lina gjorde mig sällskap. Sen åkte vi hem till Vic och såg på Gossip Girl, det var riktigt mysigt med ljus och allt.

Sen kom Moa och Philip förbi en sväng och vips så var halvljusen på min bil fixade :D Underbart! Visste inte om att det kunde gå så snabbt :) Nu sitter jag framför tvn hemma igen ska snart se "Sol, fest och oroliga föräldrar".




 



Av leoparty - 14 september 2011 13:15

Sitter och kollar efter kattnamn, hittade bara två som jag tycker om. Smulan och Mimmi. Sen en grej till, vart ska jag lämna katten om jag vill åka någonstans? .. Ska bestämma mig ikväll och jag är rädd att jag kommer komma fram till samma sak. Men varje gång jag kollar på bilden är svaret självklart    Det är meningen att hon ska bli min. Hm, men en katt kommer bli jobbigt.. fan! Ska fundera över detta dagen ut.


Nu ska försöka städa lite nu :)



Magnus Betner om Internetporr i Livets Ord.


hahahaahahah






Av leoparty - 13 september 2011 23:57

Sitter och dör en stund. Skrillex kommer till Sverige och alla f*cking biljetter är slutsålda -.-´ ska man ha otur eller?. Kryssningen vi pratade om förut kommer nog inte bli av heller :-/ Men då Magnus Betner kommer till Östersund ska jag fan ha en biljett! Får fan inte missa, aldrig.


En sak gör mig riktigt glad just nu :) Denna lilla sak :P Fan vad jag blir kelsjuk då jag ser denna. Men hur tusan ska det gå så som jag åker hit och dit. En hund vore mycket lättare och dessutom blommorna och allt annat kommer vara borta på 2 sek. Jobbigt läge. Denna sötnos kommer snart vara i mina händer om jag inte drar mig. Hur tusan ska jag göra?.


 

Idag har jag bara nördat dator och sen var jag en sväng hos Simon o tiggde mat ;D hahaha lättlurad ha e då, han förlorade 3 köttbullar på grund av det, hihi.

Det blev en sväng till Ica Maxi igen och jag tror fan alla gick omkring med godispåsar. Köpte lite mer godis idag, det kosta ju tusan 2 kr / hg. Kommer bli godisberoende efter detta, tur att jag har Vic som hjälper mig äta upp :D

På tal om Vic, shiiit vad kul det var idag då hon stackarn låste in sina nycklar till lägenheten sin i sin egen lägenhet. Så nu är hon hemlös för en natt eller längre. Tur att jag finns ;)


Nu blir det tv o "Kaos i Båstad" med Vic .







Allt gick så bra och vad fan hände sen?. Jag klantar mig. Kommer aldrig förlåta mig själv. Tålamodet ligger på 1%, det är inte mkt kvar. Fyfan :´(

Ovido - Quiz & Flashcards