Leoparty

Alla inlägg under december 2010

Av leoparty - 22 december 2010 16:17

Förlåt för att jag inte har bloggat på typ 100 år men till mitt försvar så har vi inte haft Internet hemma -.-´

 

Det har hänt en hel del sen sist jag skrev.. Det har varit fester, flytt, vänner, skola osv.

Jag stortrivs i lägenheten vi har nu, den är helt underbar, vi har även en soffa, äntligen. Nu gäller det bara att köra på, ta en dag i taget och försöka leva ut julen och lovet. Älskar livet i det lilla helt plötsligt.

 

Jag hatar att se dig, höra dig eller bli påmind om dig! VARFÖR??

Min första riktiga "kärlek" som aldrig blev kärlek, eller var jag bara helt j*vla dum i huvudet?... Blä för dig. Du var en sån j*vla bra kille att jag tycker illa om dig! Tur att jag slipper se dig i stan..orka!

Fyfan

 

 

 

 


Av leoparty - 12 december 2010 00:15

Om Internet funkar i den nya lägenheten så kommer det både bilder och ett nytt inlägg imorgon. Har varken haft tid eller lust att blogga de här dagarna som har varit. Men imorgon kväll så ses vi ;)

Puss på er!

  

Av leoparty - 8 december 2010 20:27

Tjao :D

Vet ni? Helt otroligt, jag gick upp tio i sju och blev klar kvart i åtta så jag var på skolan 20 min innan jag började :O Det blev frukost med William på fiket och jag känner mig sååå stolt ;D

 

Det blev tråkreligion och roliga psykologi idag. Jag tycker själv att jag var duktig på psykologilektionen för jag gjorde det jag skulle för en gångs skull. (y)

 

Det blev en sväng på stan idag med ;D den här gången fick vi med oss en liten onödig dammsugare som vi ska lämna tillbaka imorgon. Sååå typiskt oss två galningar.

 

William var skitgullig och bjöd mig på fika<3<3 Min gullesnutt ;D

Jag åt en skitgod chokladmousse bakelse och William lyxa till det med en räkmacka.

 

Nu väntar jag på att tv4 play ska lägga ut Bonde Söker Fru del 10. Tvn funkar inte och jag orkar inte gå till Simon och se tv där så det får bli internet -.-´

Efter att jag har sett klippet ska jag äta "middag" innan jag kanske tar itu med packningen.

 

Här ska ni få en bild direkt från bloggandet :D

  

 

Gnatti på er ;P

 

 

 

Av leoparty - 7 december 2010 23:23

Jag har haft en helvetes natt :S Somnade klockan sju imorse, skolan fick jag skita i och jag vaknade sen klockan tre på eftermiddagen istället. Det är en sak som jag har vetat om ett tag men inte fören inatt börjat jag tänka mer på det. Det är så hemskt :(

Det är så oroligt och vi vet inget alls nu vad som händer. Jag önskar jag kunde berätta för er men jag kan inte dela med mig, bara de närmaste vet. Men det handlar om att någon som jag älskar är sjuk men vi inte vet hur pass mycket. Vi försöker se framåt nu och ta en dag i taget :)

 

Det blev ett besök på Gamla teatern och JB jul, det var så snabbt att jag inte han tycka något alls. Jag missade modevisningen och ja det var piss, men så är det.

Efter besöket på Gamla Teatern åkte jag till Simon, där blev det hempizza, julmust, öl för grabbarna och handboll ;D En grymt bra kväll, dessutom vann svenskarna ;) Imorgon spelar damerna mot Ukraina, kanske blir det en vinst till för Svergie.

 

Efter handbollen drog jag o William hem och packade -.-´ men vi blev bra lej till slut så nu blir det Facebook och Xbox innan sängen.

 

Gnatti på er.

 

 

 

 

Se vad William och jag är duktiga ;)


  

Av leoparty - 6 december 2010 22:05

Nuuu är jag tillbaka från min paus :) Ska jag erkänna? Ja, det är skönt att få skrapa ihop lite att skriva om. Tycker det är såååå drygt att läsa bloggar där det står liknande: Hej, jag har varit i skolan idag och ...osv. Inte intressant eller händelserikt! Jag försöker hålla mig från sådana tråkiga inlägg.

 

Fredag :)

Fredagen började ganska bra och slutade ännu bättre ;)

Dagen började med ett härligt besked, jag slipper vara på Cubus mer. Nu kan jag roa mig med annat som är KUL istället.

Dagen fortsatte med att Simon klippte mig, jag blev nöjd över hans jobb.

 

Senare under kvällen blev det FEEEEST, whhooho :D

Festen höll till hemma hos Simon nr 2 . Ojojojoj fan vad kul jag hade :D

Här kommer några bilder ;)

 

  ;D

 

 

  LOVE<3<3

 

 

  Här har viiiii: SOOOnY :D

 

 

Ja, vi hade kul ;P

     

Skål!

 

 

Whhohoo ;P

 

 

 

Lördag.

Den startade vid 12 tiden mitt på dan xD Ganska konstigt att det blev så tidigt ändå för vi var ju vakna ett tag den natten :D

Vi började dagen men en pizza på Reveljens, sen blev det stan med Johanna för mig. Det var huuuur mycket folk som helst på stan, jag höll på bli snurrig. Jag mådde inte så bra heller, hm undra varför. Det blev 20 min på stan sen hem.

Resten av dagen spenderade jag hemma med William och såg reprisen av EMA-galan 2010.

 

 

Söndag

Vaknade seeeent typ 16.00 Härlig sovmorgon. Sen blev det packning, ska ju flytta ut denna vecka på fredag :D

Stök och bök hemma.. ni kan se själva:

Bök o stök xD ohja :D

 

Hahaha, vet ni? Jag har ÄNTLIGEN köpt min första julklapp :D Jag tänker inte säga vem det är till men det är en STOR rosa gris, den gick jag runt med genom halva stan XD Jag hade så jävla kul, William och de andra på affären också :D

Kommer in på Coop helt jävla seriös och ska köpa shampo så hittar jag grisen, den var jag bara tvungen att köpa. Den perfekta julklappen ;)  (Nej, det är inte till William!)  

 

 

Idag :)

Sovmorgon är det bästa som finns efter William. Vi hade någon galen lektion med några IT:are. Det var kul, men en sak har jag kommit fram till, jag ska inte vara finansminister för då går typ all ekonomin till försvar för att ta över grannländerna xD Inte bra.

 

Första dagen någonsin i mitt liv som jag hade mössa på mig HELA dagen, åhh herregud när folk ser mig "mössfrilla" jag måste fan ha mössa till skolan för det är så jävla sjukt kallt, sen då man tar av sig mössan ....åhh.

Har sovit sen 16.00 idag till 21.00 inte bra, kommer vara vaken halva natten typ.

Ne, nu ska jag ta och plugga :) Imorgon är det JB jul, hoppas det händer något kul där :)

Puss på er.

 

 

Av leoparty - 3 december 2010 00:32

Min blogg kommer ligga nere över helgen. Jag kommer inte få tid till bloggande tyvärr :S Nu ska jag sova ;)

Pöss på er :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards