Leoparty

Alla inlägg under januari 2011

Av leoparty - 31 januari 2011 14:29

Igår var familjen Fredriksson och jag till Birsta och IKEA . Det blev ett skrivbord, matbord och fyra stolar. Nu fattas bara en bokhylla sen är vi nog klar med hemmet. Vi hade en mysig dag igår men jag började bli sjuk så att jag hade inte så otroligt kul då. Efter resan till Sundsvall fick det bli buss från Sollefteå till Östersund -.-´ När vi äntligen kom hem till lägenheten i Östersund så somnade jag direkt xD Och nu sitter jag här i sängen och snyter mig som en galning.


Vet ni?... jag har ÄNTLIGEN hittat den perfekta balklänningen, jag kan hoppa för den klänningen XD Sjukt nöjd och nu tänker jag fasiken inte ändra mig mer. Om jag ändrar mig en gång till så ja då fan vet inte vad. xD


Nu ska jag läsa lite bloggar, sen sova bort förkyldningen ;)

Pözz


Av leoparty - 28 januari 2011 23:02

Nu har vi varit hos Bärjman och ätit godmat och sett på Let's dance och Parlamentet :) En skön kväll och nu ska det bli myspys med älsklingen.


Måste erkänna att det känns jobbigt att vara där, någon saknas :'( Det är bara förj*vligt.... Men du finns med oss i våra tankar Victor<3<3


Godnatt

Pözz

Av leoparty - 28 januari 2011 16:27

Nu sitter jag på bussen på väg till Sollefteå :) Dagen har gått otroligt fort, kan vara för Butt det är fredag. Ikväll ska vi äta god Kinamat hemma hos några vi känner<3 efter det blir det nog fredagsmys framför tvn. Ser fram emot en lugn och trevlig kväll :) Syns sen ;)

Av leoparty - 28 januari 2011 07:34

Godmorgon gott folk :)

Snart är det dags för mig att packa o i eftermiddag åker jag och älsklingen hem till hans föräldrar<3 Där ska vi ta det lugnt, plugga, titta på tv och imorgon ska vi åka till Sundsvall och Birsta ;D Får se vad det blir för köp, i ska iallfall kolla på lite möbler. Sen får man ju se om det blir något annat.


Nu ser jag fram emot en låång fredag och sen mys, syns ikväll ;D

Av leoparty - 27 januari 2011 19:36

Sitter här igen och funderar på balklänning igen :S Men nu har jag äntligen bestämt mig fast för en annan :) men den är inte lika dyr tack o lov.


Sitter mellan två underbara killar. Min älskling och Sonny<3<3 Snart blir det film ;D Laddat upp med popp, Cola och godis .


Av leoparty - 27 januari 2011 15:30

Hahah, jag har nog svårigheter med att ta beslut. Jag hade bestämt mig för att vara hemma med älskade William och gosa och se på film. Vi hade nästan sett klart filmen men typ 5 min innan sista bussen in till stan kom igårkväll ringer Victoria och Lina och lyckas få mig att ändra mig igen. Utan smink och plattat hår springer jag till bussen med en mascara i högsta hugg xD Som tur hade jag ett hår som inte bråkade med mig som vanligt så jag såg ok ut ändå ;D

Först var vi på O'learys och dansade sen drog vi till News och tog det "lugnt". Sen när jag skulle gå därifrån och åka hem måste ju såklart en full idiot som börjar på p förstöra min kväll och göra mig riktigt förbannad.. (Nej det är ingen som kommer ifrån Backe) Jag har bara en sak att säga; Lägg dig inte i mitt liv för helvete!

Jag min galning var säker på att det skulle gå en buss hem men då inser jag att det är onsdag och den går bara på fredagar, så det fick bli taxi hem.


Snart kommer Sonny och då får vi se vad vi hittar på :)

Vi syns ikväll :)


Pözz

ps. Sorry skolan idag xD



Av leoparty - 26 januari 2011 20:40

Typiskt mig.. Precis då jag har duschat och är klar för att gå vill jag inte slita mig bort från William<3<3 Det blir därför ändrade planer och jag tänker sitta hemma i myssoffan och se på film med älsklingen <3 Dum och dummare på femman, har inte sett den filmen så det ska bli kul :) Har laddat upp med godis och popp. 


Jag har konstaterat tre nya saker idag.

1. Sonic Syndicate är superbra.

2. Sverige är ett sjukt bra land, vi har allt typ. Ett litet lyxland ;D

3. Låten "Higher" med Erik Grönwall ska jag ha på min begravning :) (Nej, jag är inte självmordsbenägen.)


En annan sak,lunchtiden på skolan idag...Jag har fan de underbaraste, galnaste och härligaste vännerna <3 Skrattade så jag höll på dö :D Vi pratade om allt och då menar jag verkligen ALLT  xD Toapapper, tvättmaskiner till sex.


Nu blir det snart film :) <3<3





:)

Av leoparty - 26 januari 2011 17:01

Sorry, jag e verkligen dålig på att skriva här borde sluta upp med det :-/ .

Aja, här igen :)


Idag har jag varit på skolan, känner mig duktig att jag verkligen nu försöker. Jag är svag i kroppen försöker se stark och frisk ut men ibland ser man mina stora påsarna under ögonen och min trötthet som bara är för mycket. Men jag håller ut, jag försöker göra så gott jag kan, hoppas på att det ger resultat.


Ikväll blir det ut med tjejerna, det ser jag fram emot. Först var jag inte lika pepp men efter några klick på Spotify så ändrades det.

Innan jag hoppar in i duschen ska jag gosa lite med min älskling<3<3

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards